בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

הדרמה בחוק הגיוס: מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף מגיב: "זכות לומדי התורה הספונים בבתי המדרש יומם ולילה, תמשיך ביתר שאת להגן על עם ישראל". מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו: "הישיבות הקדושות והכוללים שבהם הוגים בתורה ללא הרף וללא הפוגה, הם זכות הקיום שלנו כאן בארץ"

ארכיון צילום: לוי עמית
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סאגת שלילת תקציבי עולם הישיבות: מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף מגיב: "עם ישראל זקוק בימים קשים אלה לזכויות רבות, אין ספק שלימוד תורה לשמה, מזקק ומגביר את כח לימוד התורה. זכות לומדי התורה הספונים בבתי המדרש יומם ולילה, תמשיך ביתר שאת להגן על עם ישראל. וכבר נאמר בירמיהו (ל״ג, כ״ה), אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי".

מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו מסר: "הישיבות הקדושות והכוללים שבהם הוגים בתורה ללא הרף וללא הפוגה, הם זכות הקיום שלנו כאן בארץ, וזה מה שמגן על כל היהודים בארץ ישראל מכל צריהם, וככל שירבו לומדי התורה בישיבות והכוללים תרבה ההגנה על כל יושבי הארץ, וחלילה להיפך, אם יתמעטו לומדי התורה, עלול לבוא רחמנא ליצלן קטרוג על כלל ישראל, וכולנו יודעים שכאשר מסביב כל אויבינו, והקיום שלנו בני אברהם יצחק ויעקב כאן בארץ ישראל זה אך ורק בניסי שמים, ותורה היא זו שמגנא ומצלא, וחלילה שלא תקיא הארץ את יושביה, ואל תשימו ליבכם לכל מיני דיבורי הבל אחרים, כי ימינם ימין שקר. הקב"ה יתן לכם סיעתא דשמיא להיות גדולי תורה ותחיו את חייכם על פי תורה, תכבדו את אלו שרוצים בטובתכם ויזכו לרוות מכם נחת".



0 תגובות